Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Sorry

Av Anne-Lie Bjurström - 29 januari 2013 21:31

Varit dålig på att blogga men har helt enkelt varit för mycket annat!

Idag har mycket blivit gjort både privat och arbete.
Varit på banken och gjort klart allt med köper av min lägenhet, så nu kommer man hem till en bostadsrätt istället för hyresgäst.
Känns så jäkla bra, grattis till mig ?.
I detta ytterligare steg till vuxenlivet så tecknades även både hemförsäkring och olycksfallsförsäkring på mig själv.

På jobbet har det blivit mycket planerande, skrivande och mail både till den ena och den andra.

Känns som om saker och ting faller mer och mer på plats.
De blir mer åt det hållet jag vill ha det vilket gör att jag snart kan börja slappna av lite ?.

Imorgon blir det baka moccarutor eller som min mor säger, kärleksrutor.
På tal om henne så åker hon, syster med man och barn till Spanien imorgon.
Ingen har dock mer resfeber än jag då jag dagen även har ägnat till att planera det sista åt dem, inte för att det behövdes.

Åh jag kommer känna tomhet, för första gången på många många år kommer jag inte prata med syster på 1hel vecka.
Hahaha låter väl sådär men vi har en sådan relation att bi pratar minst en gång om dagen, oftast fler!

Hon har dock blivit tillsagd att höra av sig direkt vid landning, har fått en timme till godo att höra av sig.
Annars blir det jag som kommer att ringa runt till varenda flygbolag för att se så det gått bra!

Men unnar dom alla detta och hoppas de får en underbar semester.

Kram på er alla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Lie Bjurström - 28 maj 2014 16:47

Hej, Vi har under de senaste veckorna haft en fototävling i Träffpunkten. Nu har bidragen lämnats in och jag har framkallat dem. Måste tillägga att alla har gjort ett super bra jobb och bidragen är super fina! Samtliga bidrag finns i ca...

Av Anne-Lie Bjurström - 27 maj 2014 13:53

Om ni inte har sett detta tidigare så måste ni verkligen se det!   http://www.youtube.com/watch?v=CvQBUccxBr4     ...

Av Anne-Lie Bjurström - 22 maj 2014 23:32

Hur kan det vara så svårt att särskilja mitt och ditt, visst att det nästintill stavas likadant men det har stor skillnad! Idag när jag kom till jobbet så hade det under natten varit inbrott (igen vill säga)! Varför och vem är den stora fråga...

Av Anne-Lie Bjurström - 21 maj 2014 21:51

Bilder som talar för sig själv...

Av Anne-Lie Bjurström - 19 maj 2014 17:53

  Som ni alla kanske har förstått så gillar jag att baka, men det vore kul att veta vad ni gillar mest! Kommentera gärna med era favoriter och önskemål om kommande bakning.   Här nedan lite av mina egna favoriter:     Äppelkaka   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cafe Velam

Träffpunkten

Cafet


Ovido - Quiz & Flashcards