Direktlänk till inlägg 15 mars 2013

Diskmaskin

Av Anne-Lie Bjurström - 15 mars 2013 19:56

Då var fredagen redan kommit igen vilket innebär helg för många, men icke här för det väntas jobb även imorgon. 


Det blir långdag eftersom det även är tävlingar efter ordinarie öppettider i cafeterian. 

Gladare är väl ingen annan än mig då min underbara syster med familj och mamma kommer ner och äter lunch, efter det kommer syster m familj ta med Luna hem så hon får busa av sig ordentligt med barnen. 

Tilda håller redan på att samla ihop saker där hemma som hon ska leka med tillsammans med Luna :). 


Efter arbetet kommer jag alltså åka ut till syster för att hämta hem min prinsessa och ev bjuds även på middag. 


Angående diskmaskinen så kommer jag äntligen att få en ny diskmaskin till cafeterian, skönt som tusen eftersom den nuvarande verkligen har gjort sitt!



Nu blir det fredagsmys här hemma och sedan tidigt isäng eftersom klockan är ställd på 6.30, underbara LÖRDAG!!!


Trevlig helg på er alla

 
 
Ingen bild

Amanda

15 mars 2013 20:15

Du kan ju vara glad att du får sova en timme mer än jag. Min klocka står på 05.30 Helg var det ja..INTE! Halleluljah..

Anne-Lie Bjurström

18 mars 2013 21:03

Hahaha, visst är det underbart...Känns som de gamla goa dagarna då man var häst tjej :O)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Lie Bjurström - 28 maj 2014 16:47

Hej, Vi har under de senaste veckorna haft en fototävling i Träffpunkten. Nu har bidragen lämnats in och jag har framkallat dem. Måste tillägga att alla har gjort ett super bra jobb och bidragen är super fina! Samtliga bidrag finns i ca...

Av Anne-Lie Bjurström - 27 maj 2014 13:53

Om ni inte har sett detta tidigare så måste ni verkligen se det!   http://www.youtube.com/watch?v=CvQBUccxBr4     ...

Av Anne-Lie Bjurström - 22 maj 2014 23:32

Hur kan det vara så svårt att särskilja mitt och ditt, visst att det nästintill stavas likadant men det har stor skillnad! Idag när jag kom till jobbet så hade det under natten varit inbrott (igen vill säga)! Varför och vem är den stora fråga...

Av Anne-Lie Bjurström - 21 maj 2014 21:51

Bilder som talar för sig själv...

Av Anne-Lie Bjurström - 19 maj 2014 17:53

  Som ni alla kanske har förstått så gillar jag att baka, men det vore kul att veta vad ni gillar mest! Kommentera gärna med era favoriter och önskemål om kommande bakning.   Här nedan lite av mina egna favoriter:     Äppelkaka   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cafe Velam

Träffpunkten

Cafet


Ovido - Quiz & Flashcards