Direktlänk till inlägg 19 maj 2014

Länge sedan sist

Av Anne-Lie Bjurström - 19 maj 2014 17:46

Nu är det länge sedan jag bloggade och enbart för att de har varit alldeles för mycket annat att göra, som helt enkelt har behövts prioriteras.


Mycket har hänt sedan sist och mycket kommer att hända framåt i tiden!


Det har varit inbrott i cafeterian, menyn har gjorts om ett par gånger, planteringen är i full gång men framför allt så är sommaren nära nu.


På gång i Träffpunkten är den uppskattade Fototävlingen, lappar sitter uppe för anmälan och jag hoppas att så många som möjligt vill vara med.


Som ni alla vet så kommer vi också som förra året ha en Lokaltävling i Dressyr den 14juni.

Vi eftersträvar därför så många funktionärer som möjligt för att vi ska kunna genomföra detta.


Lappar sitter uppe i ridhus och stall så se till att skriva upp ditt namn så gör vi detta gemensamt!


Nu utlovar jag också att jag ska börja blogga ordentligt igen men kommer inte enbart bli om cafetria och Träffpunkt utan också sådant som jag själv sysslar med.


Ha det bra allesammans


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Lie Bjurström - 28 maj 2014 16:47

Hej, Vi har under de senaste veckorna haft en fototävling i Träffpunkten. Nu har bidragen lämnats in och jag har framkallat dem. Måste tillägga att alla har gjort ett super bra jobb och bidragen är super fina! Samtliga bidrag finns i ca...

Av Anne-Lie Bjurström - 27 maj 2014 13:53

Om ni inte har sett detta tidigare så måste ni verkligen se det!   http://www.youtube.com/watch?v=CvQBUccxBr4     ...

Av Anne-Lie Bjurström - 22 maj 2014 23:32

Hur kan det vara så svårt att särskilja mitt och ditt, visst att det nästintill stavas likadant men det har stor skillnad! Idag när jag kom till jobbet så hade det under natten varit inbrott (igen vill säga)! Varför och vem är den stora fråga...

Av Anne-Lie Bjurström - 21 maj 2014 21:51

Bilder som talar för sig själv...

Av Anne-Lie Bjurström - 19 maj 2014 17:53

  Som ni alla kanske har förstått så gillar jag att baka, men det vore kul att veta vad ni gillar mest! Kommentera gärna med era favoriter och önskemål om kommande bakning.   Här nedan lite av mina egna favoriter:     Äppelkaka   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cafe Velam

Träffpunkten

Cafet


Ovido - Quiz & Flashcards