Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Anne-Lie Bjurström - 9 januari 2013 21:59

Ligger nu och funderar och planerar lite kring inredning och dekorering. 

Är nog inte ensam om att cafeterian skulle behöva sig ett litet lyft, men det kräver ju tyvärr framförallt en hel del tid. 


Min egna dröm är framförallt en hel del spackling och målning men och också lite inredning så som blommor, gardniner och annat som gör det lite mysigare. 

Vad skulle ni drömma om för färger? 


Jag själv önskar jordnära färger på väggarna, så stilrent som möjligt. Däremot vill jag också få in lite mer färg i form av intredningen, för att få cafeterian mer levande. 

Vad tror ni? 

 

Av Anne-Lie Bjurström - 9 januari 2013 20:41

Nu har halva veckan gått och dagarna bara springer iväg, kan någon ge mig mer tid?


Har ändå hunnit med en hel del idag och det verkar som om fler och fler förstått att det serveras mat, kul!


Bakning stod med på planeringen idag och det blev både kladdkakemuffins och cupcakes.
Detta var dock mina första cupcakes någonsin så döm inte allt för hårt ?


Mycket nöjd med cafeverksamheten och alla underbara trevliga människor.
Mitt önskemål just nu är bara att fler ungdomar vågar komma in och hänga i träffpunkten!


Bilder från dagen:



Av Anne-Lie Bjurström - 9 januari 2013 08:50

Godmorgon,

Idag blir det tidigare jobb för min del då jag ska in på mitt gamla jobb och hjälpa till också.

Sen blir det möta Sofia vid 12.30 för att bege sig ner till Velam.

På agendan utöver det vanliga står:
Kladdkakemuffins baknin
Cupcakes
Göra ny skagenröra
Sopning och städning ett måste med tanke på det underbara vädret som kom tillbaka ?

I Träffpunkten idag så är det pluggdag men självklart finns annat också att göra.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cafe Velam

Träffpunkten

Cafet


Ovido - Quiz & Flashcards