Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Anne-Lie Bjurström - 17 januari 2013 21:52

Ja de är ett sånt ord som jag använder när någon eller något är just sådär gulligt att man inte vet vart man ska ta vägen.


Var idag hem till en kompis efter jobbet.
Hon har skaffat en till hund som idag var 8veckor och 2dagar gammal.
En fransk bulldogg vid namnet Clinton.
De har sedan tidigare en mega stor amstaff som har det passande namnet Grando.


Grando har någon slags förkärlek för mig och tyckte inte alls det var okej att jag skulle mysa med den lille så han tog plats i mitt knä.
Att veta är att han väger cirka 45kg och inte alls bör tro att han är en knähund.


Men men mysigt var det och fick även lite mys med Clinton tillslut.


Väldigt lugn dag idag på jobbet och undrar vart alla var?!


Imorgon blir det lite tidigare till jobbet för att börja storstäda cafeteriadelen ?.


Gjorde även om lite i kyldisken som står framme, nu står det sallad framme så man får se vad som finns på menyn.





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cafe Velam

Träffpunkten

Cafet


Ovido - Quiz & Flashcards