Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Anne-Lie Bjurström - 12 januari 2013 23:13

Ännu en dag har lett mot sitt slit.
Mycket att göra idag men dagens höjdpunkt var ju naturligtvis Velamsund duktiga tjejer som tog hem vinsten i Sthlms cupen.

Väldigt bra ridet utav allesammans och ett stort grattis till er alla från mig.

Imorgon blir det iväg och handla lite blommor till cafeterian och träffpunkten för mig.
Efter det blir det storhandling för mig eftersom i princip allt gick åt idag.

Ett par bilder han jag ta idag innan det blev allt för mycket folk.
Blandad kvalitet eftersom jag tar med mobilen.
Om det är någon som har bilder från idag eller från andra tillfällen på hästarna eller ryttare så tar jag med glädje emot ?
Ni vet var jag finns.

Tack alla för idag!

Av Anne-Lie Bjurström - 12 januari 2013 12:26

Nere på Velam igen men idag även med lite stallmys!

Varit ute på promenad med Eddie men han tyckte nog inte det var lika mysigt som jag...

Tydligen är det en perfekt dag för skidåkning och familjer med barn i pulka.
Eddie tyckte dock inte att det var så passande att få upp dem i rumpan.
Lite fläng och fart blev det och tillslut var det nog mer Eddie som var ute med mig!

Några bilder blev det iallafall...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cafe Velam

Träffpunkten

Cafet


Ovido - Quiz & Flashcards