Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Anne-Lie Bjurström - 22 januari 2013 22:31

Idag har varit en mycket bra dag.

Innan öppning så blev det lite städning och pyssel för mig.
Som jag skrivit tidigare så arbetas nu för fullt för att få igång Träffpunkten ordentligt.
Av denna anledning så har jag nu börjat göra lite visningsexemplar för det olika pysselaktiviteterna som alltid finns till hands.
Tror att det kan vara bra med lite exempel så att man faktiskt ser vad som går att göra.
Har dels gjort 2st armband, 1nyckelring samt tovat en nyckelpiga av ull som blev en nyckelring det med.

Sedan var det bara att sätta fullfart med att göra Cupcakesbottnar då detta var dagens aktivitet i Träffpunkten.
Det blev en vanilj, en choklad och en blåbärsbotten.
Förberedde också 3olika toppingar, ställde fram olika strössel för dekoration och även blåbär.
Innan det satte igång så gjorde jag också 3st egna Cupcakes som inspiration.

Jätte roligt att det var så många som kom för att testa på att göra Cupcakes och måste säga att alla var väldigt duktiga och jag blev riktigt imponerad.

Lite bilder på mitt pyssel, mina Cupcakes och på tjejerna och deras mästerverk.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cafe Velam

Träffpunkten

Cafet


Ovido - Quiz & Flashcards