Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Anne-Lie Bjurström - 14 januari 2013 21:02

Måndagar är den dagen då jag är tidigt på plats för att hinna förbereda inför veckan.
På plats kl 11 idag för städning, förbereda maten och fixa lite inredning i cafeteria delen.

De nya blommorna kom på plats samtidigt som den enligt mig fula plastväxten fick byta utseende.

Underbara syster var förbi och hjälpte till och ge lite sällskap, mys!

Dagen började lite segt och ganska lite folk men vände totalt vid 17-tiden.

I Träffpunkten är det nagelvård imorgon, dessutom lite nyinköpta saker så kom förbi ?.

Tackar för mig idag så syns vi allesammans imorgon.

Av Anne-Lie Bjurström - 14 januari 2013 00:07

Idag har jag varit iväg med min kära mor och storhandlar till cafet.
Mycket blev det och tur att jag hade bärhjälp annars hade jag nog legat som en blöt fläck på golvet.

Innan det bar iväg till Martin Olsson för inhandling av mat och andra godsaker så va jag och Maria iväg på Plantagen.

Fick tag på lite blommor till cafeterian, så bu blir det nya blommor på både bord och i fönster.
Tackar även Åse som varit iväg och inhandlat superfina orkidéer ?

Mina blommor blev gröna lättskötta växter då jag inte har gröna fingrar.
Men för att piffa till det hela så blev det färgade krukor och annat pynt som får lyfta upp det hela.

Min vän Maria som var med idag bloggar också själv och påminde mig så fint att det är viktigt med bilder så här kommer det:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cafe Velam

Träffpunkten

Cafet


Ovido - Quiz & Flashcards