Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Anne-Lie Bjurström - 16 januari 2013 21:26

Hahahaha, ja för det var vad dagen egentligen bestod utav!

Vilken glädje, vilka skratt och snacka om att många kunde bjuda på sig själva...

Brudarna från stallet förgyllde verkligen min dag med sin smidighetsträning.
Redskap: en sopkvast, tro det eller ej men bildbevis kommer när jag får tillgång till bilderna.

Och ja jag kommer träna i smyg ända tills jag klarar av det ?.

Sålänge får ni bilder från Träffpunkten där tjejerna satt och spela spel idag.
En fullsatt cafeteria och Gotte som gör sin dagliga beställning ?

Tack ännu en gång gör att nu gjorde min dag:
Sofia F
Amanda
Lynn
Mfl.
Mer sådant önskas!

Av Anne-Lie Bjurström - 16 januari 2013 12:07

Sådär ja, då var ena jobbet klart för dagen och bara ladda om för nästa.

Påväg från ena jobbet och hem för lite ombyte och upphämtning av saker som ska med till cafet.

Ska även hinnas med att träffa syster och handling av lite som saknas i kylen.

Finns det något bättre än att ha ett pressat schema?
Man slipper tänkta och behöver bara köra på, dessutom somnar man väldigt nöjd och utmattad om kvällarna.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cafe Velam

Träffpunkten

Cafet


Ovido - Quiz & Flashcards