Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

Träffpunkten

Av Anne-Lie Bjurström - 15 januari 2013 01:06

Nu ska arbetet med Träffpunkten sättas igång ordenligt. 


De senaste dagarna har jag nästan inte gjort annat än att planera kring Träffpunkten: 

Inredning

Aktiviteter

Inköp 

Marknadsföring


Tankar som snurrar och idéer som flödar. 

Nu har jag iallafall planerat aktiviteter för hela vårterminen och det börjar allt mer likna något, iallafall på papper så nu är det "bara" sätta igång i verkligheten också.


Även suttit och planerat lite kring vad man kan göra för att marknadsföra Träffpunkten för att få dit så mycket ungdomar som möjligt, för visst skulle det vara roligt med lite mer liv och rörelse? 

Har nu under kvällskvisten (natten) startat en Träffpunktssida på Facebook, för det är väl faktiskt där de mesta händer nu för tiden. 

Denna sida ersätter ju natruligtvis inte CafeVelam sidan som redan finns, men denna sida vänder sig just till enbart de tjejer och killa som vill hänga på Träffpunkten. 


På den sidan kommer läggas upp information om vad som händer uppe i TP, men även saker och ting som redan hänt. 

Både veckoschema men även en plan för hela VT kommer att läggas upp där. 


Dela med så många som möjligt så ska vi göra något bra av detta gemensamt. 

Glöm inte att TP är till för alla mellan 12-18år oavsett om man har ett intresse utav stallet eller ej. 

Så medan du själv ska och pyssla med hästarna så kan ni ta med andra kompisar från skolan som kan hänga i TP under tiden. 


Sedan möts ni upp i TP när du är klar i stallet och på så sätt så umgås ni samtidigt :) 


Från det ena till det andra så har mina dygn för få timmar men måste försöka koppla bort arbetet när jag kommer hem, men är ju så jädrans inne i detta och vill verkligen att detta ska bli så bra som möjligt för allesammans så det är värt varenda extra timme   


När allt rullar på så som jag själv har en vision om så kommer även jag att luta mig tillbaka och njuta.


Ha det bäst allesammans så syns vi imorgon (idag)

KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Lie Bjurström - 28 maj 2014 16:47

Hej, Vi har under de senaste veckorna haft en fototävling i Träffpunkten. Nu har bidragen lämnats in och jag har framkallat dem. Måste tillägga att alla har gjort ett super bra jobb och bidragen är super fina! Samtliga bidrag finns i ca...

Av Anne-Lie Bjurström - 27 maj 2014 13:53

Om ni inte har sett detta tidigare så måste ni verkligen se det!   http://www.youtube.com/watch?v=CvQBUccxBr4     ...

Av Anne-Lie Bjurström - 22 maj 2014 23:32

Hur kan det vara så svårt att särskilja mitt och ditt, visst att det nästintill stavas likadant men det har stor skillnad! Idag när jag kom till jobbet så hade det under natten varit inbrott (igen vill säga)! Varför och vem är den stora fråga...

Av Anne-Lie Bjurström - 21 maj 2014 21:51

Bilder som talar för sig själv...

Av Anne-Lie Bjurström - 19 maj 2014 17:53

  Som ni alla kanske har förstått så gillar jag att baka, men det vore kul att veta vad ni gillar mest! Kommentera gärna med era favoriter och önskemål om kommande bakning.   Här nedan lite av mina egna favoriter:     Äppelkaka   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cafe Velam

Träffpunkten

Cafet


Ovido - Quiz & Flashcards