Direktlänk till inlägg 10 januari 2013

Städning

Av Anne-Lie Bjurström - 10 januari 2013 23:06

Hej, 


Lite lugnare dag idag men blev inte att sitta ner för det...

Påbörjade storstädning av köket vilket bestod av mycket urrensing av gamla saker och början till att försöka få lite ordning. 

Liten yta och viktigt att allt har sin plats och inte spara på massa onödigheter. 

Viktigt att hitta det man söker utan att behöva vända upp och ner på allt vilket det har varit denna vecka. 


Imorgon blir det att åka tidigt ner till Velam för att fortsätta med min städning, tänker även försöka hitta skurmopp och medel så det heter duga. 

Ska bli intressant att se vad golvet kan tänka sig få för färg :) 


Tankarna om ommålning utav Cafet är i full gång, iallafall i mitt huvud. 

Dock så är det ju så att kommer jag på något som jag själv tycker är bra så vill jag ha det gjort DIREKT om inte hellst igår. 

Imorgon blir det nog till att sätta mig ner med Annika för att lägga fram mina ideer och önskemål. 


Hur lång tid ska det egentligen ta att få upp lite färg på väggarna? 

Någon som är villig att hjälpa till när dagen är kommen? 


Tack och hej   

 
 
Ingen bild

Annica

11 januari 2013 00:02

Jisses vad du ligger i 😀nu är jag så nyfiken 😀😀😀Du har verkligen lagt i högsta växel i cafe make over, det är så kul❤

Anne-Lie Bjurström

11 januari 2013 21:52

De är nu vi bara kööör, kommer bli så jäkla bra!

 
Ingen bild

Annica

13 januari 2013 09:29

😃Kämpar för att hålla ditt tempo ❤ du är grym❤

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Lie Bjurström - 28 maj 2014 16:47

Hej, Vi har under de senaste veckorna haft en fototävling i Träffpunkten. Nu har bidragen lämnats in och jag har framkallat dem. Måste tillägga att alla har gjort ett super bra jobb och bidragen är super fina! Samtliga bidrag finns i ca...

Av Anne-Lie Bjurström - 27 maj 2014 13:53

Om ni inte har sett detta tidigare så måste ni verkligen se det!   http://www.youtube.com/watch?v=CvQBUccxBr4     ...

Av Anne-Lie Bjurström - 22 maj 2014 23:32

Hur kan det vara så svårt att särskilja mitt och ditt, visst att det nästintill stavas likadant men det har stor skillnad! Idag när jag kom till jobbet så hade det under natten varit inbrott (igen vill säga)! Varför och vem är den stora fråga...

Av Anne-Lie Bjurström - 21 maj 2014 21:51

Bilder som talar för sig själv...

Av Anne-Lie Bjurström - 19 maj 2014 17:53

  Som ni alla kanske har förstått så gillar jag att baka, men det vore kul att veta vad ni gillar mest! Kommentera gärna med era favoriter och önskemål om kommande bakning.   Här nedan lite av mina egna favoriter:     Äppelkaka   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cafe Velam

Träffpunkten

Cafet


Ovido - Quiz & Flashcards