Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Känna av trycket

Av Anne-Lie Bjurström - 13 februari 2013 22:37

Idag har varit en riktig toppen dag, ännu fler än tidigare valde att sitta kvar och äta middagen gemensamt med andra i samma ridgrupp. 

Riktigt kul tycker jag!


Självklart fick jag själv verkligen känna av hur mycket jag själv hinner med och hur pass effektiv jag klarar att vara. 

13st matbeställningar 16st matbeställningar samtidigt och alla hade fått sin mat inom 15min, klapp på axeln till mig själv  


Idag har även vårterminens tävlingsäsong planerat och jag ska äntligen få åka med ut på tävlingar igen, ser verkligen fram emot denna vår och känns som om allt bara faller mer och mer på plats. 


Idag ska jag försöka somna itid så måste avsluta här för att varva ner, kollade nämligen på kl sista gången vid 06.45 och funderade då på om det ens var någon ide för mig att sova. 

Såhär har det sett ut för mig det senaste halvåret så måste nog försöka ta tag på detta ordentligt nu. För vissa dagar är man inte riktigt människa med 3-4timmars sömn...


Imorgon bär det av till Martin Olsson för inhandling av massa gott till cafeterian tillsammans med min underbaraste bästaste morfar man kan tänkas ha. 

Detta under tidig fm för att sedan åka direkt ner till Velam för att hinna med förberedelser av "alla hjärtans dag" cupcakes. 


Kram på er alla fina underbara

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Lie Bjurström - 28 maj 2014 16:47

Hej, Vi har under de senaste veckorna haft en fototävling i Träffpunkten. Nu har bidragen lämnats in och jag har framkallat dem. Måste tillägga att alla har gjort ett super bra jobb och bidragen är super fina! Samtliga bidrag finns i ca...

Av Anne-Lie Bjurström - 27 maj 2014 13:53

Om ni inte har sett detta tidigare så måste ni verkligen se det!   http://www.youtube.com/watch?v=CvQBUccxBr4     ...

Av Anne-Lie Bjurström - 22 maj 2014 23:32

Hur kan det vara så svårt att särskilja mitt och ditt, visst att det nästintill stavas likadant men det har stor skillnad! Idag när jag kom till jobbet så hade det under natten varit inbrott (igen vill säga)! Varför och vem är den stora fråga...

Av Anne-Lie Bjurström - 21 maj 2014 21:51

Bilder som talar för sig själv...

Av Anne-Lie Bjurström - 19 maj 2014 17:53

  Som ni alla kanske har förstått så gillar jag att baka, men det vore kul att veta vad ni gillar mest! Kommentera gärna med era favoriter och önskemål om kommande bakning.   Här nedan lite av mina egna favoriter:     Äppelkaka   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cafe Velam

Träffpunkten

Cafet


Ovido - Quiz & Flashcards