Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Anne-Lie Bjurström - 12 februari 2013 23:26

Nu ska jag skärpa mig igen angående bloggandet. 

From nu så utlovar jag dagliga skriverier igen, dock inte helger för då ska jag vara ledig från alla måsten :). 


Idag har jag haft möte med en eventuellt ny leverantör av lite gosaker till cafetrian, och jag utlovar då riktiga bakverk! 


Mötet gick bra så du är det bara att sätta sig ner med den ekonimiska biten för att se om det är möjligt. 

Samtidigt planera in framtiden i cafetrian och vad det ska finnas för utbud, kom gärna med förslag. 


Snart är det vår (hoppas iallafall) och då ska det finnas lite annan mat men även lättare saker som tex. smoothis...


Från det ena till det andra så har jag två vänner som sysslar lite med inredning vid sidan om sina vanliga arbeten, de tillverkar både bord, lampor och annan inredning. 

Deras inriktining är mycket i New England stilen och deras hemsida är verkligen någonting att spana in. 

Detta skriver jag inte för att de är just vänner till mig utan just för att det är riktigt fina saker! Och vill just du kanske inte ha något som alla andra så är det verkligen något att kolla på. 


Hemsida: www.homelogic.se 


Jag har själv detta bord ifrån dem (men ett svart): 


 


Nu eftersom jag också ska skaffa hund så funderar jag på en beställning utav en hundsäng. 


Ha en toppen kväll alla goa där ute!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cafe Velam

Träffpunkten

Cafet


Ovido - Quiz & Flashcards